Thursday, December 29, 2016

Friday, 30 dec 2016, 1.08 am



This week mmg emosi tak stabil mmg barai. Almost everyday rasa nak nangis je. Tp mlm ni it hurts me the most. Aku taktau nak cite kat sape. Sape je kawan aku yg betul2 kawan??? even "bff" aku lah yg buat aku nangis malam ni. Haish. Cemni la org yg dah ada bf kot. Ada bf, bff tinggal. Apa guna kita kawan 20 tahun tapi kau susah sgt nak spend time dgn aku. Kau mmg a pentingkan bf kau drpd bff kau ni. Aku tak suka perangai bf kau, tp ada aku cakap? Aku tak selesa dgn dia, aku tk blh nk terima cara dia tp dah tu pilihan kau. Kau suruh aku terima dia. Aku cuba babe up until now. Aku telan weh semua tu. Sakit weh. Aku rasa mcm aku dah hilang kawan. Kau pape je semua ngan dia. Pape pun kau harap kat dia. Aku dah tak kenal kau weh. Kau study sama ngan dia, hari2 jumpa dia. Balik sini? Hari2 kau jumpa dia gak. Before ni aku ok je each time kau cancel time kita nak lepak then one day kau on. So aku okay lah then tuptup kau still bawak dia. Time tu aku gila tk sabar nak balik. Tp aku sabar je. Aku balik mak aku pun kata skjp gile kluar even kita gi kl kut. And then bila kau blk cuti lagi last two days aku nk jumpa kau and yes kau cancel gak ttiba kata tak boleh. Kau dah janji dulu ngan aku but end up kau kluar ngan dia. Pastu kau nak balik, kau mnx aku teman kau. Aku mmg mls nak gi aku tau nnt balik aku sensorang dgn nak cr transport lagi, menyusahkan diri je. But what? Aku teman kau gak kan. Mana bf kau? Nape tk suruh dia yg hntr? Dia takde bru kau cari aku. Kan???!!!! Kau janji sabtu ni nk kluar ngan aku. See kau nk cancel kan lagi! Ckp pakwe kau ada iv kalau x jd kluar ngan dia bru kluar ngan aku. Aku rasa useless loser gila. Ajak kluar ahad pulak. Sorry kayy aku mmg dh xde hati nak kluar ngan kau. tahtah nnt pun kau cancel.

No comments:

Post a Comment